Magamról / About myself

Saját fotó
Üdvözöllek! Kovács Éva fotográfus vagyok. A legnagyobb hobbim a fotózás egyben a munkám is, de mellette mindig sok kreatív hobbim volt, többek között a varrás, a gyurmázás, a kötés, és a drótozás. Most a gyöngyök vannak soron, amelyekkel a fotós kreativitásomból is ízelítőt kaphatsz, ha végig nézed a blogra feltett képeimet.Köszönöm Domján Diának hogy megtanította a gyöngyözés fortélyait. Megtalálsz az aranyeva.100@gmail.com címen. ........................................................................................................................ Hi, I am Eva Kovács a photograph. This is not only my hobby, but my daily work as well. I had always lots of creative hobbies such as sewing, knitting, making small ceramic figures..etc. Now I am engaged with beads…Please see some photos in my blog. I thank to Dia Domján, my teacher for introducing me into the „know-how” of this art. You can find me at the mail address: aranyeva.100@gmail.com

2011. december 30., péntek

Loryon medál / Loryon pendant


Lányok!
Ki tudja  ennek a gyöngynek a nevét?
Hi girls!
Is anybody of you,who knows the name of this bead?





37 megjegyzés:

  1. As always, a perfect and beautiful work!!!
    Kisses!!!
    Carmen

    VálaszTörlés
  2. igazán szép a színvilága és különleges lett a formája. Nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  3. Ewa! Amazing like always and wonderful colors ,,
    Hugs
    Cristina

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép munka, nagyon szép színekkel!

    VálaszTörlés
  5. Hi Eva! This pendant is so beautiful!!
    I love it!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép, elegáns darab! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  7. Csodaszép medál, szépséges színösszeállításban!!!

    VálaszTörlés
  8. Hi Ewa,
    great, absolutly great work
    greetings
    karin

    VálaszTörlés
  9. A gyöngy nevét nem tudom, de a belőle készült ékszer gyönyörű!

    VálaszTörlés
  10. Szia Évikém!

    Nekem is van ilyen gyöngyöm...persze én nem tudtam mit kezdeni vele.A Gyöngyéletben vettem ezer éve....."lencsének" volt "titulálva"...préselt cseh gyöngy amúgy.
    Gyönyörű ékszert készítettél belőle!

    VálaszTörlés
  11. De szép már megint!Sajnos a gyöngy nevét én sem tudom, de gyönyörűt csináltál belőle!

    VálaszTörlés
  12. Una maravilla como siempre! Eres una artista!!!
    Besitos y genial año nuevo!!! ;)

    http://themagicsworld.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  13. Great structure.

    The shape of the bead is a faceted rondelle.

    VálaszTörlés
  14. Szuper jó lett!
    A gyöngy hivatalos nevét nem tudom.

    VálaszTörlés
  15. Nagyon szép lett! A gyöngyöt nem ismerem, de te csodát alkottál belőle!

    VálaszTörlés
  16. Gyönyörűséges medál! Szerintem ez csiszolt fánk, illetve rondelle, nem tom minden rondelle fánk-e :)

    VálaszTörlés
  17. Gyönyörű a medálod!!! Segíteni nem tudok :(

    VálaszTörlés
  18. I don't have idea the name..... but they are so beautiful....have a nice day and greeting!!

    VálaszTörlés
  19. Eloszor azt hittem hogy csavar a vas edeny boltbol mert olyan formaja van ,aztan lattam hogy ez valoban gyongy :)
    Nem tudom honnan vetted, nem lattam meg ilyet de valami fantasztikus milyen csodalatos medalt keszitettel belole.

    VálaszTörlés
  20. Nagyon szép medált készítettél!
    Csak ámulok, hogy milyen mesés ékszereket alkotsz!

    VálaszTörlés
  21. Какая красота! просто блеск!))

    VálaszTörlés
  22. A gyöngy nevét én sem tudom, de az ékszer amit készítettél belőle csodaszép!!!

    VálaszTörlés
  23. he estado fuera....

    .... me encantan todos tus trabajos.... una maravilla !!!!....

    quiero aprovechar para desearte un año lleno de cosas maravillosas.....mucho trabajo....y toda la suerte del mundo !!!!!

    miles de besos !!

    VálaszTörlés
  24. Thats very beautiful, and lovely colours.
    Wish you a happy new year.
    Greetings Manouscha

    VálaszTörlés
  25. Amy's-nek igaza van. Nekem is anyacsavar ugrott be elsőre a formája miatt. :-) De számít, hogy mi a neve?! Mesés körítést rittyentettél mellé-köré. :-D Amúgy, én még sosem láttam ilyen gyöngyöt.

    VálaszTörlés
  26. "Kívül, belül maradjon
    Békében az ország;
    A vásárra menőket
    Sehol ki ne fosszák.
    Béke legyen a háznál
    És a szívredőben.
    Adjon Isten, ami nincs,
    Ez uj esztendőben."
    Arany János
    Boldog új évet kívánok!

    VálaszTörlés
  27. Gyönyörű lett a medál! A gyöngy nevét nem tudom, de olyan, mint egy anyacsavar... :)))

    VálaszTörlés
  28. Évikém én ilyen gyöngyöt most látok először, de nagyon szépet alkottál belőle (szokás szerint)!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...